Bulten Tweewielers mannenavond Doetinchem

Persbericht: Speciale mannenavond bij Bulten Tweewielers

Fietsliefhebbers uit de Achterhoek, pak je agenda erbij, want Bulten Tweewielers nodigt je van harte uit voor een speciale mannenavond op donderdag 21 december van 19.30 tot 22.00 uur.

Nieuwe bar

Bulten Tweewielers is een fietsenspeciaalzaak met een rijke geschiedenis die teruggaat tot 1937. Ooit begonnen als een smederij met de verkoop van fietsen, heeft het bedrijf zich in de loop der jaren ontwikkeld tot een gerenommeerde fietsenwinkel in Doetinchem en omgeving. De zaak wordt op dit moment geleid door eigenaar Harmjan Bulten, die trots de derde generatie van de familie Bulten vertegenwoordigt. Maar de familiebanden gaan verder, want ook de tweede generatie, Herman en Wilma, zijn nog steeds actief betrokken bij het bedrijf.

Onder het genot van een biertje en bitterballen, geserveerd vanaf de nieuwe bar, kunnen bezoekers de nieuwste ontwikkelingen en trends op het gebied van tweewielers bekijken. Zo zijn de nieuwste e-bikes als de Gazelle Eclipse en de Advanced Reco One te bewonderen in de winkel en kun je jouw eigen droomfiets samenstellen via onze computer. Harmjan legt je er graag van alles over uit. Om het feest compleet te maken zijn er deze avond speciale aanbiedingen op geselecteerde fietsen, e-bikes en accessoires.

Datum en locatie

De speciale mannenavond vindt plaats op donderdag 21 december van 19.30 tot 22.00 uur.

Aanmelden kan door een e-mail te sturen naar info@bultentweewielers.nl of te bellen naar 0314-32 57 12, dan laten wij zo snel mogelijk weten of er nog plek is.

Bulten Tweewielers
Ds. van Dijkweg 21
7001 CS Doetinchem
www.bultentweewielers.nl

Dit bericht is gedeeld in De Gelderlander, doetinchemsvizier.nl en montferlandjournaal.nl.